中伏關西旅(二) - 白濱






















Cathy自問唔算係日本通, 但都唔係第一次第二次去關西......

自311大地震後好多人轉移遊關西, 多左好多pass既出現~JR、私鐵,、地下鐵、巴士每個營運都出N張pass~單係去神戶已經有十多張pass~一向plan去日本都好興奮既我, 第一次為呢次trip行程發脾氣~因為你唔清楚自己想去邊確認唔到行程, 買pass真係買到你破產

繼上次被本閃令令書既地圖被騙後, 受過教訓後就用另一個方法去篇行程....可惜又係一樣中伏......
關西真係好多香港人, 24小時激安、心斎橋一籣9成都係充滿香港人, 行街囉住本旅遊書....嗯....又係香港人~係白濱遇到對香港人好明顯唔係新手 (原來真係有樣睇XD), 傾傾下大家都問點解我地黎到同上網/ 旅遊書唔同~疑問1: 有馬溫泉有咩特別咁值得介紹??疑問2: 點解白濱要玩兩日?
上一篇已經講左有馬溫泉, 今次要講白濱~不論旅遊書或上網或forum都提議白濱要玩兩日.....除非你想去adventure word等地方, 如果你要去睇景, 只要你做足哂功課~計好JR同巴士時間, 唔浪費時間等巴士~白濱絕對係唔需要stay一晚!!!


當日我地搭最早既一班JR去白濱, 10點12分已經到達~




我地行程係打算係咁:


TORE TORE市場->三段壁->千疊敷->白濱海灘->圓月島->TORE TORE市場->Hotel


睇住時間表買PASS同影相, 唔洗半個鐘已經黎到~



好期待呢一站可以睇解體SHOW, 食TORO同BBQ~


新鮮即食大TORO, 第一次食到咁既口感:係爽身~
我已經忘記左食三文魚XD



三文魚同海膽都好味, 但比起築地有距離~

BBQ令我地覺得好失望~



見住佢比D唔靚既生蠔我地, 佢好快手執左堆比我地, 想揀都揀唔切 ~
D蠔係青色~SO BAD!!!
鐘意食蠔既我食左一隻都頂唔到....


我地去日本咁多次真係未見過D咁衰既日本人~
只能嘆有太多遊客, 佢都唔憂無生意做~

但佢唔明白咁只會令人唔會再想返黎~
最後既comment係: 呢邊應該盛產toro囉~



呢邊玩左兩個幾鐘就去三段壁~
有d巴士時間隔幾分鐘, 有d係要等半個鐘以上~都係果句, 你去下一站前睇左巴士時間先~

搭十分鐘車已經到三段壁~
呢度其實用一個鐘內已經可以睇完+影相~



當日遇到有人唔小心跌崖, 救護人員真係好pro好快救到人~
我地係度睇左好耐先走~
各位去到都要小心d呀!!!




原本打算去疊敷, 不過我地覺得同想像中太大分別~所以直接去沙灘算啦~

沙灘係靚既, 不過比想像中細~
相比香港沙灘係少石, 水清~
如果你去過東京既沙灘, 呢度相比係細好多同dirty好多~


我地黎到真係幾無心機, 去左沙灘後一個小亭食野~
老闆娘好好人, 推介我地坐位叫我地睇海景~
又係咁推介呢個比我地食~
比d醬我地試~~



佢仲有炸薯條同長香腸食, d野食幾好食嫁~
我地再encore多杯刨冰~
呢度既刨冰係我地食咁多次刨冰最好味既一次~

如果黎到呢度真係可以試下~
好舒服, 老闆娘又好好人添喔!



當我地食完野, 都只不過係3點鐘~
原本打算去圓月島, 大家都決定不如cancel la~
直接返hotel算啦~

第二日我地打算去adventure world玩~
但都決定cancel寧願返大阪玩~



相信我地就算去疊敷+圓月島再返TORE TORE市場返白濱站~
絕對係可以搭到最尾班車返大阪~唔洗留一日~
所以我地黎到白濱真係十萬個問號~
就連我地遇到既香港人都問我地同一個問題~
絕對係可以搭到最尾班車返大阪~唔洗留一日~所以我地黎到白濱真係十萬個問號~就連我地遇到既香港人都問我地同一個問題~

唔黎白濱的話我唔會買jr pass, 又可以save返好多錢呢~幸好當晚住既hotel唔錯, 我地先覺得有返d開心既感覺~

最後comment: 



嗯.......除左TORO同住果間HOTEL外 , 其他野都無咩特別==" 唔係新手既可以留返D錢同時間去過另一度啦~

沒有留言:

發佈留言