中伏關西旅(一) - 有馬溫泉 / 六甲山 / 摩耶山









Cathy自問唔算係日本通, 但都唔係第一次第二次去關西......

自311大地震後好多人轉移遊關西, 多左好多pass既出現~

JR、私鐵,、地下鐵、巴士每個營運都出N張pass~單係去神戶已經有十多張pass~

一向plan去日本都好興奮既我, 第一次為呢次trip行程發脾氣~

因為你唔清楚自己想去邊確認唔到行程, 買pass真係買到你破產




繼上次被本閃令令書既地圖被騙後, 受過教訓後就用另一個方法去篇行程....可惜又係一樣中伏......

關西真係好多香港人, 24小時激安、心斎橋一籣9成都係充滿香港人, 行街囉住本旅遊書....嗯....又係香港人~

係白濱遇到對香港人好明顯唔係新手 (原來真係有樣睇XD), 傾傾下大家都問點解我地黎到同上網/ 旅遊書唔同~

疑問1: 有馬溫泉有咩特別咁值得介紹??

疑問2: 點解白濱要玩兩日?




首先講左有馬溫泉先~~

原本我係無打算去有馬, 因為想去六甲山同摩耶山, 

見到有馬有CABLE去六甲又順路, 好自然就會想三個地方一齊去......

問題就產生.......你......又會見到有三個PASS唔知揀邊個好.......

(1) 有馬六甲周遊劵

(2) 六甲摩耶ENJOY PASS

(3) KANSAI THRU PASS

想知呢三張PASS係咩, 呢個網頁已經寫得好detail唔再重覆啦~

http://nicklee.tw/index.php?load=read&id=1453

當時我篇行程時已經問, 明明三個地方咁close點解唔將佢地group係一張pass呢??

去到既時候....我終於明白啦........




當日搭左兩個多鐘車黎到有馬, 一落車真係嚇左一跳......

相中既包剛好遮住個站, 只係一條小路旁!


我真係黎左有馬溫泉??點解會係咁??

IMG_0208

當時好無奈, 見到有個觀光center就行上去~

原來有馬cable要行3600m........

問佢有無巴士可以上去, 佢話有馬係無巴士 (嚇), 只可以行路或搭的士 (我地望出去一部的士都無~~嚇~~)

當我地決心想行上山既時候佢突然走黎走去~

之後同我地講話大太風個cable close左 (呆)




我地得兩個選擇, 一係坐最少40分鐘的士去六甲山, 一係要落三宮轉阪急六甲再轉巴士轉六甲cable上山~

我實在太想去六甲山, 係【所謂二選一既選擇下而附近又無的士.....我係選左二......

center果個人好好人, 比左呢張圖我, 真係救我一命~

加上有b mobile即時查鐵路時間, 可以一個鐘內上到六甲山

好慶幸睇pass時我係無另買pass, 只係用左Kansai thru pass~ 心情總算好返d~~


一場黎到又未有車就去金之湯睇下~

得一對係日本人, 其他全部都係香港人~

浸得真係幾舒服, 要我搭兩個鐘車黎, 附近又無咩野行, 為浸金之湯完全唔值得~








幾經轉折, 用左一個鐘黎到六甲cable, 原來摩耶山cable都close左~

plan左咁耐既行程最終都係去得六甲山~

IMG_0219

上到黎個view真係幾靚, 原本我諗住去摩耶山睇夜景~可惜真係無緣~

之前問過:明明三個地方咁close點解唔將佢地group係一張pass呢??

大家睇完應該明白~






原來大風的話,  有馬同摩耶cable都會被close~

其實當日天氣好好, 我地又唔覺得好大風, 到底佢地準則係咩呢?

幾時為之大風要close真係唔知~

官網又無公佈~

為確保你買左pass又有野可以行到, 六甲山係唯一一個唔受影響既地方~

如果將佢地group左一張pass, 有可能去三個地方變一個地方~

咁買左pass既人一定會覺得唔扺玩~




有心水清既人會講, 其實有架巴士係可以上到摩耶山嫁~

yes~不過一日得7班~last一班巴士係5點幾~

我地計過巴士睇唔到夜景所以give up左~




如果大家想一次過去呢三個地方, 真係要諗清楚隨時因天氣而要轉行程~

相信大家最擔心唔係行程, 而係既係手上買左既pass要點用~

希望呢篇blog可以幫到大家去決定買咩pass啦~

沒有留言:

發佈留言