澳門遊- 澳門金沙酒店 + 888自助餐



















今次去澳門係因為撞正有團購~~~

約二千蚊可以住澳門金沙套房+888自助餐+來回船飛, 真係扺到爛!!!

有人誤打誤撞以為買左金沙城中心既酒店點知原來係澳門金沙酒店~~~

金沙一直想住好耐但個價企得好硬喔~~~點知今次竟然賺左^^


去大堂感覺好舒服~

順帶一提, 房內用lan線 / wifi係需要比錢~~~

如果要上網的話可以到大堂, wifi速度非常唔錯嫁~~~



入到房比想像中更大更靚, 保養比想像中好完全唔覺得舊!!

相反當時住威尼斯人覺得好殘舊喔!!

仲有按摩池, 化妝台, 化妝鏡~~~女士最愛~~~!!!

如果以排名計我會覺得banyan tree >金沙>威尼斯人>十六浦~

唔講咁多, 去相啦~






















 當日係紀念日, 酒店送左個special gift比我地, 好貼心~~




夜晚我地去左食888自助餐

之前一直想食好耐, 點知我食哂自助山, 群芳同竹楓都未食888 ><"

唔知係咪咁, 佢比我想像中好似失色左既感覺~

首先係熟食真係少之又少, 以下兩幅圖已經係熟食區.....

第一次食自助餐咁少熟食~~~~唔合格!!




好多人食888都係想食長腳蟹同蠔

要有心理準備真係好多人排喔~~

影相時已接近10點所以人少好多呢~


三文魚既質素算唔錯~我地都叫左好多碟

但長腳蟹只可以叫不可不失~~~唔算有咩特別!我地只係要左一碟咁多~~


相反蠔叫左三around!!

更發現越遲囉d蠔越靚越肥大, 但因為怕食太多唔敢再囉~~

當然佢既海水味唔太重, 如果你食開$3x 隻coffin bay / white pearl未必滿足到你~

但我覺得以自助餐質素黎講算唔錯嫁啦~~










最後到甜品時間先係驚喜, 無諗過呢度可以有咁大個甜品區!!

下面呢個係必推介, 有人一口氣encore左4杯><"""""








如果要比較自助山、群芳、竹楓同888~

我覺得888凍食會較多選擇&出色!

但相反鐘情於熟食就一定唔好揀呢度, 因為有=無得揀!!

另外呢度既大陸客都唔少, 但相比自助山會好得多!!

如果想少d人可以揀9點左右黎可以避開人群~

d食物質素同數量都無減嫁~~~




















沒有留言:

發佈留言