韓國遊 - Acacia hotel / Kangwon Land Hotel

相信去咁多次旅行之中, BOOK 韓國酒店係數一數二地困難

我對酒店係有D要求, 有一次旅行為左貪平, 間酒店又dirty又好似撞撞地野~

真係寧願比多少少錢大家會住得舒服D安心D~









韓國既酒店地點方便就多數係情侶酒店, 交通唔方便正正式式既酒店又會好貴~~文化唔同真唔明??!!

情侶酒店toilet係透明/ 磨沙玻璃, 仲要對住張床咁~而且浴室更係無門~

我地成班朋友去到真係勁>///<, 最後我地都係屈服於錢同地點之下住情侶酒店

Acacia hotel係搵咁多間評語比較好既一間, 而且有d style咁睇下~

係訂之前已經request左所有浴室係要有門既, 最後只係得一間有~

另一間仲要係張床對住toilet加無門浴室~連浴簾都無~果下真係幾接受唔到........


唔好以為好整齊幾好咁, 個水龍頭係甩嫁~地下又無吸慶又無掃地~仲要收700蚊一晚~


呢個trip我地仲去左江原道high 1滑雪場滑雪, 果邊比較偏遠, 由機場到滑雪場搭車都要五個鐘~

由於high 1係大型既滑雪場, 裏面仲有酒店同賭場~可以玩足幾日,我地呢度book左Kangwon Land Hotel~千幾蚊一晚物有所值!!!


呢度service 同設備終於似返間酒店, 住得十分舒服~美中不足係酒店既餐廳價錢都偏貴, 要去左滑雪場外既餐廳食飯呢~

仲去左賭場, 呢間係韓國唯一既賭場, 同澳門比起好唔同~

我地幾個人完全逼唔到去任何一張"木台", 每張都有5-6層既韓國人圍住~

最攪笑係d籌碼疊到超密超高,d籌碼係疊到同人一樣高~ 

俄羅斯輪盤上係睇唔到"木台"上既號碼同字!

真係難為個荷官~哈哈~

自從搞過呢個韓國trip後就怕怕~相信我十年內都唔會返呢個地方~

沒有留言:

發佈留言