Ettusais 導入液 - 暗瘡bye bye~

我由中學開始一直都係暗瘡妹, 最嚴重食左兩年抗生素 & 搽足幾年外用藥。

已經熟到知用邊隻勁d邊隻快d, 入去醫務所配幾支藥膏都無人懷疑! (講到好誇張但真係試過幫同事連配幾支XD)

有次個同事送左Ettusais既sample比我, 話呢隻導入液真係好得~(當時我心諗我食咁多年藥都唔得你支野會得?)

點知用左一個星期, d皮膚一粒暗瘡都無, 個個都覺得好神奇呢~

前幾個月內部又失調狂爆瘡, 二話不說又去買返支導入液~

用左一個星期d同事同miss話我學皮膚靚左暗瘡少左好多, 第二次再用都仲咁有效>3<

佢隻爽膚水又係超級好用, 我咁多年都無轉過另一隻牌子~

如果用左導入液後再用爽膚水效果會快明顯好多~

呢個牌子有for 暗瘡line~有呢d煩惱既兄弟姐妹可以試下呢~


沒有留言:

發佈留言