Causal Pre-wedding 分享/ 化妝造型分享



早前影既pre-wedding終於有得睇啦。

當日化妝/ 拍攝時間比想像中長, 室外拍攝與室內拍攝完全係兩回事黎呢

當日後半部更下起細雨, 我地上左一課好寶貴既一課。


今次既新娘子係單眼皮用左網狀隻眼皮貼同佢調整唔知大家又睇唔睇得出呢~~~嘿嘿!!

可惜新娘子因工作關係不能染髮如果染左我相信個效果會更靚喔~~~


兩位新人未有拍過任何pre-wedding經驗之前擔心過唔識擺post望鏡頭~~~

causal pre-wedding自然地捕捉二人的小動作之前既擔心係多餘既XD望到一張張相更令我愛上causal pre

wedding~









很喜歡這張相, 雖然二人話不多, 但有很多sweet sweet的小動作呢~~






 







新娘子有很好的輪廓及小酒窩, 很羡慕呢.....




 








很多人跟我說過我化的妝真係很淡呢.....

放棄用誇張眼睫毛, 粗粗的眼線來帶出有神大眼妝既效果其實一點也不容易呢。

就算看似簡單既髮型, 事前也要做很多準備功夫, 要著重整個髮型立體效果, 並唔係只顧正面造型呢~

清淡自然帶出客人既優點係我化妝既目標喔~fighting!!!!


























LIKE Facebook專頁可以享有化妝及髮型優惠噢~ (可按左上icon)

E-mail: cathyleungmakeup@gmail.com

沒有留言:

發佈留言