東京遊- 藤子不二雄博物館

P1050810








藤子不二雄博物館相信係不少叮噹迷想『朝聖』既地方, 

我男友都係個叮噹迷, 之前去東京時撞正假期買唔到飛佢已經失望到極點, 終於今次可以黎到啦。

網上都有好多教學教你點買飛, 呢度唔再重覆啦~

博物館係位於登戶站, 如果你住新宿的話可以搭小田急, 搭快線幾個站就到登戶, 相比起JR方便得多^^

一落到站已經有好多叮噹可以影, 呵呵~

P1050809

你可以選擇搭叮噹巴士/ 步行去博物館~當然所有叮噹迷都比架車吸引左一定要坐啦, 哈哈~

順帶一提, 其實市內好多圍欄有叮噹既logo, 我地一路坐車一路影~

諗住回程既時候可以周圍影下(附近景色一流), 但我既叮噹迷最後都敵不過架巴士呢

P1050814

我地當日買左最早場既飛, 第一時間衝左入餐廳~

職員帶左我地去個落地玻璃view,可以睇哂全個外園景~^^

餐廳裏面連坐位既號碼 / 杯墊都有叮噹, 連我唔係佢fans都好興奮~

P1050824

叮噹coffee真係唔捨得飲T_T

P1050829

我地叫左個CAKE同個豬扒飯, 個飯好好味, 食完仲有驚喜呢~

我食唔到咁多, 淨叫左個cake, 不過都忍手好耐先捨得食T_T



你地發現到相中著住叮噹衫既人ma?!! XD

佢去到邊都比D日本妹話佢"kawaii" 

咳咳.....係指件衫XD

連餐具走廊都不停有佢既縱影 XD

我地好似道士上身捉鬼仔, 不停係咁搵呀搵呀, 追住佢係咁影~~~~~~

外園景, 大家都見得多, 跳過另一part la~~

剛遇到一班幼稚園學生黎參觀, 佢地玩得好開心~一人可以影一幅相~~

佢地既教育真係好好, 個個都好有禮貌排隊影相,去到兒童區唔會搶野爭野玩,  

一個老師帶咁多隻馬騮仔相信日本先做到~

兒童區+ 電影區~

裏面有多地方唔比影相, 如果想睇就要親自去一次啦

比個tips大家, 買飛時佢有mark到時間幾點開始至幾點完結, 當日平日場館唔係好多人, 係唔洗係指定時間內要走~

如果你係買last一場, 又要去餐廳又要去影相睇電影真係趕左d la~

去程時我地發現左一個好靚既地方, 好似係電影/ 電視劇見既畫面, 

回程時我地決定去遊下~如果你搭小田急去登戶應該都會望到呢個靚景~

我地坐左係度個幾鐘, 舒服都唔願走~ 

打下打下都好想返黎呢度多一次喔~~~~

沒有留言:

發佈留言