姐妹化妝@帝景酒店

今次客人係之前化舞台劇妝其中一位工作人員, 

上次見過我地化妝後就搵左我地今次化姐妹妝, 多謝佢對我地咁有信心~~

每個姐妹都非常nice, 而且仲帶左圖比我地參考添~

完成後仲同我地影相不停講唔該, 非常開心地完成一個JOB^^

今次既job 係part住我既好拍擋Connie, 有一個好拍檔好最要~

不論化妝 / 髮型, 大家心有默契, 唔洗估估下~




幾年前曾經住過一次呢間酒店, 當年見$400一晚咁平就走去住下, 相信依家兩倍價錢都未必住到~

可能今次新娘book既係套房, 並唔係我地當時住既普通房咁大~

不過有個露台仔同無敵大海景真係咩都值哂~呢一間都係不錯既出門選擇 :D

LIKE Facebook專頁可以享有化妝及髮型優惠噢~ (可按左上icon)

E-mail: cathyleungmakeup@gmail.com

沒有留言:

發佈留言