Nars Aqua Gel Vs Etude House moistfull cream

Nars Aqua Gel搽面好似『無質感』一樣, 一直以來我都認為說得有點誇張直至有一次我不小心把它倒在地上......發覺跟倒水係無分別, 你係唔能夠將佢"筆"走只能用吸的方法......一Aqua Gel就咁無左.....感覺係如同一張金牛跌進馬桶裏.....極為心痛.....每一次用既時候我都會勁小心, 以免重蹈覆徹......

一盒gel大約可以用一個月至個半月, 一年至少要買6盒以上。對住我呢d咁唔小心既人, 隨時會跌走一兩盒....都係一個幾大既消費黎..

正因為以上原因令我對佢有分手既念頭


正處於『分手既念頭之際比我遇到Etude House moistfull cream, 感覺係同Aqua Gel一樣, 水質易推加保濕, 加上價錢只係NARS既1/3, 玩左一陣上手就將佢買回家

試用左半個月後, 實在不得不理解Nars Aqua Gel深受愛戴既原因

用左Etude House moistfull cream再加BASE+碎粉出街, 補妝次數最多都係得1-2次, 韓國牌子既保濕不需置疑,相比NARS有時我需要補3-4次妝, 呢一點的確係moistfull cream比較好。

可惜出現一樣令我又愛又恨既野-----------------> 粉刺!!!

Nars Aqua Gel裏有種成分係會令你減少出粉刺, 懶既時候我只用導出導入機落妝, 咁就可以去訓覺。可惜用左moistfull cream後不敢不落妝, 怕第二日會變成暗瘡。可怕的是我每次用韓國牌子既護膚品都有呢個情況, 以前用skinfood都有呢個情況, 但今次用moistfull cream更為嚴重, 每日十粒廿粒粉刺一點都唔出奇.......

明明補妝係比以前少...保濕亦無問題.....真係唔知道係咪裏面有咩成分係令我會勁出粉刺..........

如果你唔係混合性皮膚, 平時無咩粉刺,  $200元一盒既moistfull cream絶對係扺玩之選....

如果你有粉刺煩惱, 我真心覺得moistfull cream並不適合.....我諗....我點都要重投nars懷抱, 分唔到手仲飛唔出佢五指山啦~

沒有留言:

發佈留言